środa, 26 grudnia 2012

Jak być ocalonym od Wielkiego Ucisku?

Jeśli czytasz ten tekst, to oznacza, że czegoś szukasz w swoim życiu. Myślisz, że to Ty szukasz? niekoniecznie. To Bóg Cię wybrał przez łaskę a Ty chcesz wiedzieć więcej, szukasz PRAWDY i dlatego tu jesteś. Prawdopodobnie natchnął Cię Duch Boży.
Ja nie jestem kimś kto da Ci przepustkę do Boga. Nie jestem ani księdzem ani pastorem. Nie jestem w żadnej religii. Napisałem kilka dni temu że dokonałem apostazji w Kościele Katolickim.
Po prostu czekam na przyjście Isusa Chrystusa i chcę innym pomóc w znajdywaniu prawdy . Nie twierdzę, że mam we wszystkim rację.
Chcę pokazać, że jedyną nadzieją jest Isus którego Wy sami musicie poznać. Aby go poznać nie wystarczy czytać Biblię. Trzeba też wprowadzać w czyn słowa Chrystusa.
Prawda musi triumfować. Żadna partia tak w Polsce jak i na świecie nic już nie zmieni, ponieważ wszystkie łącznie z tymi wolnościowymi pracują dla szatana. Nie ma skutecznego polityka broniącego zwykłych ludzi.
Pewnie wielu z Was czuje się wyobcowana.
Jesteś otoczony/a ludźmi bez zasad, ludźmi obłudnymi, złymi, fałszywymi.
Za chwilę obejrzysz film o przepowiedniach. Od dawna mówię, że prawdziwy chrześcijanin nie powinien wierzyć w żadną konkretną datę końca świata. Ten filmik pokazuje czym powinieneś się kierować w najbliższym czasie. Jest to Słowo Boże, codzienna modlitwa i nadzieja na porwanie od tego toksycznego świata. Myślisz, że jesteś zbyt grzeszny? ja też jestem, ale Bóg dał nam szansę na zmianę przez śmierć swego Syna. Jednak teraz, gdy już wiesz gdzie i jak  błądziłeś, będziesz oceniany przez Boga surowo. Licznik apokalipsy bije. Masz szansę na zmianę. Twój wybór.



Jak autor wspomina albo się zmienisz i wybierzesz Isusa Chrystusa albo radź sobie sam w Wielkim Ucisku.

Będziesz miał jeszcze jedną szansę, bardzo dramatyczną. Zostaniesz tak czy owak zmuszony do dokonania wyboru. Obejrzyj film mówiący o wyborze przyjęcia znaku bestii. Myślę, że film ten oscyluje niesamowicie blisko potencjalnie realnych wydarzeń w przyszłości. Szatan chce być wielbiony, posuwa się do ukazania bohaterowi zmarłej rodziny którą obiecuje odzyskać dla niego. Jak to on jak zwykle kłamie. Zmarli nie wracają na ziemię.





Szokujący obraz, w którym szatan oferuje albo przyjęcie znaku bestii albo ścięcie. Z tym że znak bestii jest jeszcze nie określony. Prawdopodobnie będzie to heksagram lub pentagram, ale odwrócony rogami do dołu by nie było podejrzeń o satanizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.