środa, 12 grudnia 2012

Polska to Białoruś BIS

Milicja Obywatelska przebiera się w kominiarkach za kiboli. Niszczy ludzi mówiących i piszących prawdę. Seryjny samobójca morduje świadków ważnych spraw, expertów ds tragedii w Smoleńsku.
Kilka dni temu Krzysztof Zalewski, historyka wojskowości, eksperta lotniczego, wiceprezesa spółki Magnum-X wydającej magazyny poświęcone tematyce wojskowej. został zamordowany na warszawskim Grochowie. Stał się szerzej znany z komentarzy dotyczących katastrofy smoleńskiej. Jego analizy - wnikliwe, ciekawe i rzeczowe - zawsze służyły lepszemu rozumieniu zawiłych zagadnień technicznych.

Niedawno spalono dom razem z psami słynnego blogera.
Pytanie w jakim kraju żyjemy?



Jak dowiedział się portal wPolityce.pl, nieznani sprawcy spalili dom Klaudiusza Wesołka, blogera prowadzącego niezależną telewizję internetową TVG-9, opozycjonistę antykomunistycznego. Informację potwierdziliśmy u jednego z przyjaciół Wesołka. Wraz z domem Wesołka miały zostać spalone jego psy.

Dziennikarz był wcześniej aresztowany za swoją publicystyczną działalność i filmowanie happeningu „Akcji Alternatywnej Naszość" w sopockim Urzędzie Miasta. O jego sprawie było głośno, gdy w Gdańsku manifestowano w obronie praw blogera.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/42495-nieznani-sprawcy-spalili-dom-pomorskiego-blogera-klaudiusza-wesolka-wraz-z-domem-spalone-zostaly-jego-psyhttp://wpolityce.pl/wydarzenia/42495-nieznani-sprawcy-spalili-dom-pomorskiego-blogera-klaudiusza-wesolka-wraz-z-domem-spalone-zostaly-jego-psy



W ub miesiącu agenci ABW odwiedzili pewnego księdza który krytykował w swych kazaniach rząd Tuska. Udzielili ostrzeżenia.


Pod przykrywką  tzw demokracji i towarzyszącemu jej ogłupieniu społeczeństwa przez telewizor, wprowadza się coś na wzór komunizmu.

Jest tylko jedna osoba na świcie mogąca odwrócić bieg wydarzeń - Isus Chrystus. Osoby czytające po raz pierwszy mój blog pomyślą że jestem nawiedzony. Nie, byłem nawiedzony kiedyś wierząc w politykę. Uważałem się za niby wierzącego ale nie czytałem Biblii i nie modliłem się. No może czasem jak życie mnie przypierało do muru w stylu "jak trwoga to do Boga. Działałem aktywnie w polityce, ale rok temu dostałem niezłą szkołę życia. Otworzyły mi się oczy na wiele spraw. Między innymi na to, że nikt na ziemi nie jest w stanie tej machiny zatrzymać ponieważ top politycy są tylko marionetkami. Ci niby narodowcy i liberałowie też.  Nawet gdyby znalazła się osoba z bardzo dobrymi chęciami w polityce co jest niemal nie możliwe, bo każdego osacza smak władzy, to nie wygra z siłami szatana, z jego pieniędzmi, wojskiem, demonami, Watykanem, który zwodzi Chrześcijan.
Jak historia pokazała nawet wydawałoby się najbardziej wpływowi wodzowie świata jak np Napoleon, Hitler byli sponsorowani przez lichwę, bankstersów no i z pomocą Watykanu czynili to co czynili.

To co możemy zrobić to ujawniać prawdę znajomym, czytać Biblię, modlić się ze szczególnym naciskiem na zdanie: PRZYJDŹ KRÓLESTWO TWOJE. Bo to królestwo na ziemi jest w rękach kogoś innego niż Boga, ale to już nie na długo.

Nie popieram żadnej religii, do czytania Biblii i bycia dobrym człowiekiem, którym staram się być nie potrzebuje pośredników tak jak Polacy do pójścia do lekarza nie potrzebują Narodowego Funduszu Zdrowia, czy do odkładania na emeryturę nie potrzebują ZUSu. Jak wiadomo pośrednicy zawsze winszują sobie coś za pośrednictwo i dodatkowo jeszcze oferują słabą jakość swej usługi.
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego ze jest wielu dobrych księży czy pastorów i jestem otwarty na polemikę co nie zmienia mojego powyższego stanowiska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.